Tesettür Style

7 Mayıs 2011 Cumartesi

www.esarpas.com

Eşarp asmak, aslında asamamak ve her defasında ütülemek zorunda kalmak benim gibi birçoğunuzun problemi olmalı. Hem eşarpların olması gerektiğinden daha çok yıpranmasına  hem de hepimiz için çok büyük bir zaman kaybına neden olan bu durumdan bizleri kurtarmak için tasarlanmış bir askı ile tanıştıracağım sizleri... Esarpas, büyük bir tabaka üzerine mıknatısla tutturulmuş sevimli gülleri ile hem çok fonksiyonel hem de dekoratif bir ürün. Ayrıca websitesinde online satışa da açılmış durumda...




4 yorum:

  1. hımm gerçekten güzel ve farklı şekillerde uygulanabilir bir yöntem..teşekkürler paylaştığın için..zehra

    YanıtlaSil
  2. tesetturstyle8 Temmuz 2011 03:17

    ben de aynı ürünü kullanıyorum ve çok memnunum...

    YanıtlaSil
  3. esarpas tan ben de edinmek istiyorum fakat web sitesine açamıyorum.fiyatını merak ediyorum ve de iletişim kurabileceğim birini.teşekkürler. serpil...

    YanıtlaSil
  4. Adreste bir problem yok açılıyor aslında Serpil Hanım ama isterseniz googleda esarpas seklinde aratabilirsiniz...

    YanıtlaSil