Tesettür Style

14 Mayıs 2011 Cumartesi

Rukiye Taşçı Photography / Anı Fotoğrafları

Hepinize merhabalar. Bugün sizlere oldukça yoğun bir şekilde devam eden düğün hazırlıklarım esnasında internette araştırma yaparken karşılaştığım muhteşem bir anı fotoğrafçısı Rukiye Taşçı'yı tanıtmak istiyorum. Biliyorsunuz artık düğün fotoğrafları eskiden olduğu gibi stüdyolarda doğal olmayan bir formda çekilmek yerine dış mekanlarda konsept çekimler şeklinde gerçekleştiriliyor daha çok. Ancak, bu çekimler de profesyonel olmayan kişiler tarafından gerçekleştirildiğinde çok komik ve istenmeyen görüntüler çıkıyor ortaya. İşte tam da bu alandaki boşluğu başarıyla doldurabilecek bir isim Rukiye Taşçı. o kadar başarılı, özgün ve şirin çekimler gerçekleştirmiş ki beğenmemek elde değil.Onun çekimlerini özel kılan, tüm hazırlık sürecini bir bütün olarak fotoğraflayıp bu süreci bir hikayeye, bir belgesele dönüştürmesi. Ayrıca sadece nişan ve düğün çekimleri de yapmıyor Rukiye Hanım. Son yıllarda ülkemizde de son derece hızla ilerleyen bir trend olan Doğum fotoğrafçılığında da oldukça başarılı olduğunu söylemeliyim. Aslında benim söylediklerimden ziyade çekimlerinden sergileyeceğim örnekler onu daha güzel anlatacaktır sizlere. Fotoğrafların devamını görmek ve kendisiyle iletişime geçemk için http://www.anifotograflari.com/ sitesini ziyaret edebilirsiniz.






















Bu arada blogumda çekmiş olduğu fotoğrafları yayınlamam için izin veren Rukiye Hanıma çok teşekkür ediyorum.

5 yorum:

  1. Allah Allah Merve Dagli diye biri facebookta bu fotolari kendi cekti diye sergiliyor. Hmmm rukiye kim?

    YanıtlaSil
  2. yok ben benzetmisim ayni degilmis, ozur dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Ya dogrusunu söylemek gerekirse o kadarda güzel fotograflar degil yani cok ama cok daha mükemmelleri var. Galiba bu hanim amatör olarak yapiyor bilmiyorum ama ben o kadar begenmedim fotograflari bu fotgoraflar cok basit fotograflar ben daha güzel cekerim gercekten.

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok hoş fotoğraflar bayıldım..

    YanıtlaSil
  5. tesetturstyle8 Temmuz 2011 03:21

    merve dağlı da aynı işi yapan başka bir fotoğrafçı. rukiye hanım da merve hanım da son derece profesyonelce yapıyorlar işlerini...

    YanıtlaSil