Tesettür Style

8 Mayıs 2011 Pazar

Kate Middleton ve gelinliği

Biz tesettürlü bayanların kendi zevklerini yansıtacak gelinlik bulmalarının ne denli zor olduğunu birkaç aydır devam eden düğün hazırlıkları sürecimde çok daha iyi anladım. Belki bolero ile kapatılabilecek bir gelinliği tercih etseydim işim daha kolay olabilirdi ama boleroyu da gelinliği basitleştirdiğini düşündüğüm için ben sevmiyorum. Bütün bu nedenlerden dolayı çizimini benim yaptığım özel dikim bir gelinlik tercih ettim. Gelinliğim henüz dikim aşamasında bittikten sonra fotoğraflarını paylaşırım buradan sizlerle inşaalah...Son günlerde Prens William ve Prenses Kate'in düğünleri tüm dünya basınının manşetlerini süsledi biliyorsunuz. Kate Middleton'ın gelinliği tesettürlü gelinlik tercih eden bayanlar için model teşkil  edebilecek son derece zarif ve sade bir modeldi. Gelinliği önceden de tahmin edildiği gibi Alexander McQueen imzalıydı ve Middleton'a gerçekten çok yakışmıştı. Sadeliğin şıklığını yansıtıyordu. Sizler için de model olabilir düşüncesiyle gelinliğin birkaç fotoğrafını paylaşmak istiyorum sizlerle...




Ancak Kate Middleton'ın gelinliğinin efsane Monako Prensesi Grace Kelly'nin aynı tarzdaki zarif gelinliği ile benzerliği dikkatli moda takipçilerinin gözlerinden kaçmadı.

                                                    Grace Kelly

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder