Tesettür Style

12 Mayıs 2011 Perşembe

TESETTÜRLÜ GELİNLİK MODELLERİ

Herkese merhabalar. Tesettürlü gelinlik bulmanın ne kadar zor olduğunu biliyorum. Piyasada gördüğümüz tesettürlü gelinliklerin birçoğu aslında straplez olup bolero ile kapatılan modeller. Ben gelinliğin üzerine giyilen bolerolardan hoşlanmıyorum, zira gelinliği basitleştirdiğini düşünüyorum. Kendi düğünüm için de uzun kollu bir gelinlik tercih ettim ancak henüz dikim aşamasında. Gelinlik modelleri araştırırken internette rastgeldiğim hoş ve farklı modelleri sizlerle de paylaşmak istedim.


























6 yorum:

  1. HArika modeller var teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. rica ederim begenebileceginiz modeller varsa ne mutlu bizlere...

    YanıtlaSil
  3. ya sizi seviyorm ya çok güzel gelinlikler bayıldm tam istediğim gibi diyebilirim yani :)

    YanıtlaSil
  4. umarım işinize yarar çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  5. merhaba,
    21 numaralı gelinliği çok beğendim acaba nasıl alabiliriz?

    YanıtlaSil
  6. hepsi güzel paylaşım için tşkrlr

    YanıtlaSil